بی تو
 
اینجاهمه چی در همه
یاد‏ ‏تو‏ ‏حس‏ ‏قشنگیست‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏دل‏ ‏دارم‏ ‏چه‏ ‏تو‏ ‏باشی‏ ‏چه‏ ‏نباشی‏ ‏نگهش‏ ‏میدارم
 
 
24 اسفند 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : شهرام
بی تو مهتاب شبی تار از ان کوچه گذاشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم ان عاشق دیوانه که بودم 

در نهان خانه ی جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید عطر صد خاطره پیچید

یادم امد که شبی باهم از ان خانه گذشتیم

پر گشودیم و در ان خلوت دل خواسته گشتیم

ساعتی بر لب ان جوی نشستیم

تو همه ی راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت

اسمان صاف و شب ارام

بخت خندان و زمان رام

خوشه ی ماه فروریخت در اب

شاخه ها دست براورده به مهتاب

شب و صحرا و گل سنگ

همه دل باخته به اواز شباهنگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه دوستای گلم ممنون ازاینکه به وبم سر زدین امیدوارم از وبم خوشتون بیاد در ضمن همینطوری که از اسم وبلاگم پیداس اینجا همه جور مطلبی میذارم راااااااستی اگه دوست دارید بلینکمتون بگید باچه عنوانی بلینکم. و اگه منو خواستید لینک کنید باعنوان اینجاهمه چی در همه لینک کنید. منتظرتوووووووووونم. د ممنون.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 41369
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1